top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJasmijn

Recensies van ouders

Bijgewerkt op: 8 dec. 2018

"Jasmijn straalt rust en vertrouwen uit. Twee kernwaarden voor een kind om zich open te stellen. De minipaardjes doen de rest! Super om te zien hoe een kind hiervan groeit!" M.


"Ik mocht enige tijd geleden een proef coach sessie voor volwassenen doen bij Jasmijn. Als ouder van twee jonge kinderen maar ook zeker in mijn rol als leerkracht basisonderwijs was ik erg benieuwd naar de werkwijze. Wat een verwondering wanneer er door een pony zo’n enorme ‘spiegel’ wordt voorgehouden. De pony wist mijn interne gevoel en worsteling exact te uiten en door middel van de duidelijke coaching van Jasmijn kon ik echt stappen maken in mijn ontwikkeling. Ik heb Jasmijn als bijzonder prettig ervaren in haar rol als coach. Ze schept vertrouwen en veiligheid, ze heeft een interne rust en weet je door haar wijze van coachen verder te helpen". D.


"Ik ben bij Jasmijn gekomen samen met mijn dochter. Tijdens de sessies met mijn dochter vroeg Jasmijn of ik misschien een sessie wilde 'doen' met de paarden. Ik, die niks met paarden heb, dacht waarom ook niet... Mijn ervaring met Jasmijn, haar paarden waren al super positief, maar na mijn 'eigen' sessie ben ik helemaal om. Wat een geweldige ervaring! Ik had een vraag voor mezelf waar ik een antwoord/bevestiging voor wilde hebben. Deze nam ik in mijn hoofd. Ik bleef er aan denken en het paard volgde mij op een manier waardoor ik bevestiging kreeg die ik zocht. Wat speciaal! Jasmijn, dank je wel, zowel voor mijn dochter als voor mijzelf! Je bent een topper!" B.


"Ik heb bij Jasmijn een proefsessie voor coaching met paarden mogen doen. Jasmijn neemt de tijd, geeft je een vertrouwd gevoel en met haar kennis, geduld en ervaring geeft ze jou de ruimte om met behulp van haar paardjes, met een andere blik naar jezelf te kijken" M.



78 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page